vervolg

15 januari 2016 - Moyogalpa, Nicaragua

We reden nog geen 5 minuutjes en ik hoorde ook al 5 minuutjes niks anders als ,, niet ganker or,, nog een minuut later hoorde ik 1 of ander onbestemd geluid achter me Dus ik denk ff checken, en ja hoor mevrouw zat met bittere tranen van verdriet een ray ban zonnebril op en akelig beroert op dat paard. ik kreeg zowaar beklag met haar. je had het moeten zien, is ook echt geen gezicht. dus ik op mijn beste spaans aan dat mannetje uitgelegd dat mijn geliefde vrouw dit echt niet langer trok en wenste achter te blijven op het strand. de arme man begreep er niks van maar gestopt en mari er af en wij verder. Toen heb ik nog even lekker een half uurtje geraced met jolly jumper en zijn wij ook teruggegaan want ik laat maria niet graag alleen in den vreemde. enIgste probleempje was dat ik op mijn korte broekje heb gereden en nu dus de schaafplekken op plekken heb zitten ,dat je niet wil dat ze zitten. maar ach mag de pret niet drukken. daarna hebben we er maar een lekker strand dagje van gemaakt en heerlijk in een restaurantje van een goed hotel gegeten. onszelf getracteerd op vissoep en kreeft en vis enz. was heerlijk!!! morgen weer naar de vaste wal.. adios en tot de volgende

1. Janneke Fruijtier:
    15 januari 2016
    Een blauwe reet. Haha
  2. Manu:
    16 januari 2016
    Gelukje dat mari geen schaafplekken heeft. Anders had je wipje erbij in geschoten
  3. Jannie Snoek:
    17 januari 2016
    Hallo, daar, we genieten van jullie reisverslagen. Leuk om te lezen dat jullie zo veel meemaken. Hier alles rustig. Vanmorgen (zondag) dun laagje sneeuw, net niet genoeg om een sneeuwpop van te maken. Maar de zon schijnt dus ik denk dat ik strakt maar eens een loopje ga doen. Of niet, als ik de peertjes met koevlees en het puddinkje op heb.
    Nou de hartelijke gr en doe voorzichtig en pas goed op elkaar!