relaxed!!!

3 januari 2016 - West End, Honduras

Nou we zijn nu echt gewend aan de caribbean stile lekker rustig en we zijn totaal relaxed. hebben smorgens de watertaxi gepakt naar west bay, dit is een heel druk strand maar wel heel mooi als je een metertje of 100 uit de kant zwemd kun je hier prachtig snorkelen dit hebben we dus ook gedaan prachtige vissen enz gezien. lekker gegeten daar alleen erg duur, maar ja dat weet je op en toeristisch eiland. Toen we terug kwamen bij ons resort hebben we voor de volgende dag een duik geboekt bij west end divers en weer lekker op het strand gaan zitten voor ons resort met een borreltje erbij. heerlijk. savonds ff loopje gedaan en toen we in de blue marlin kwamen bleek de eigenaar een nederlander, de eerste die we hier tegenkomen dus even leuk gesprekje gehad. volgende morgen een super mooie en relexte duik gehad, was niet echt bijzonder maar voor een eerste duik weer super! we werden het go pro team genoemd aangezien maria en ik allebij een go pro mee hebben met alle toebehoren. nog 3 schildpadden gezien wat al;tijd een mooi gezicht blijft zo mooi als die door het water bewegen... het is vandaag ook oud en nieuw maar ja dat voelt zo raar als je op de korte op een strantje zit dus heb maar een kokosnoot geplukt en die met mijn cooperatie mesje open gewirgt en daar een lekker cocktailtje voor maria in gemaakt en hebben we heerlijk op ons balkonnetje gezeten met een drankje en wat lekkers tot een uur of 8 samen met onze knaak (kat) die niet van ons balkonnetje wijkt. mischien voeren wij hem teveel maar ach hij is heel lief, en dan heb je geen last van muizen. daarna zijn we op stap gegaan Eerst ff gezellig naar de b lue marlin en daarna gezeblig nap gridj endhsg bla la da di da en ook nlok san des vlanden enzo heel leuk! en stoen ik poet nie pa enzo slandie blaten ok nog dusssss. heel gezellig allemaal. volgende morgen niet heel fit lekker ontbijtje op balkon, en moesten we ook de nieuwjaarduik doen natuurlijk nou dit is een superleuk filmpje geworden alleen heb ik er nu nog het nagaren van. Ik ben namelijk in een zee egel gerend en ik kan je vertellen dat je beter een lekkere massage kan hebben dan dat je dat meemaakt. Maria is een uur aan het peuteren geweest met naald en draad en ik heb nog aardig last hoop[ dat het niet gaat infecteren. Dus is joppie nog ff uurtje gaan liggen en maria op het strandje voor de deur. savonds heerlijk kreeft en bief gegeten was echt verrukkelijk! en voor de volgende dag stond alweer een duik gepland. smorgens weer vroeg op , ontbijten en naar west end divers hebben een super duik gehad een eagle ray gezien van wel 2,5 m. toevallig had ik de dag ervoor nog tegen maria gezegd dat ik die nog zo graag een keertje wilde zien, nou op onze wenken bedient helemaal top.zijn daarna samen naar een strandje gelopen waar helemaal niemand was dus heerlijk genoten en gerelaxed. mensen adios en tot de volgende

1. Lie:
    3 januari 2016
    Dan kan de zee egel afgestreept worden van de jongens hun lijstjedikke poes van oens
  2. Manu:
    Leuk weer!
  3. Wendy Taal:
    3 januari 2016
    Super om te lezen wat jullie allemaal lezen.. Gr Taal en wendy
  4. Maarten en Jelske:
    4 januari 2016
    Hey buurtjes,

Leuke verslagen om te lezen en mooie foto's om te zien!
    Veel heil, zegen en gezondheid voor 2016!
    Geniet ervan!

Hartelijke groeten,

Maarten en Jelske
  5. Cristien:
    4 januari 2016
    Ziet er gezellig uit zo saampies! Groetjes ons
  6. Willem:
    6 januari 2016
    Leuke blog! Smulweb.nl heeft ook goede recepten voor zee-egel. ;)