foutje bedankt

11 januari 2016 - La Laguna, Nicaragua

Foutje bedankt omdat ik de vorige per ongeluk al publiceerde. dus ik loop 50 meter de hoek om en staat daar een bus die net weg ging rijden, ik schreeuwen dat hij moest stoppen en een mannetje druk terug aan het schreeuwen dat ik op moest schieten, tenminste dat verstond ik er van dus snel maria en de koffers opgehaald en al rijdend de bus ingesprongen. weer onderweg alleen wisten we niet waarheen. nou ja dat bleek dus een plaatsje genaamd ocutal. daar aangekomen was het inmiddels pikke donker dus een hotelletje opgezocht en morgen maar weer verder zien. savonds nog ff loopje gedaan en 2 jongens uit canada ontmoet hebben we ff gezellig mee gezeten. waren trouwens ook de enige toeristen in dat plekkie. volgende morgen weer zeer vroeg 04:45 bus gepakt richting managua en uurtje of 4 later microbus richting granada. nou dat was dus flink reizengeblazen de laatste paar dagen, maar toch weer veilig aangekomen in een heel mooie oude stad granadamooie kerken en een gezellig plein en allemaal koetsen met paardjes om de stad te bezichtigen maar ja daar hadden wij geen tijd voor want wij hadden een overnachting geboekt in treehouse nicaragua, aangezien dit midden in de jungle ligt wou ik graag van onze koffers af want ik zag mezelf al badend in het zweet de jungle doorbanjeren met 2 koffers en een zootje rugzakken, waar ik dus totaal geen zin in had dus ideetje, als we nou eens een goedkoop hostelletje in granada regelen leggen we daar de koffers neer en kunnen we ons ff opfrissen en dan met de man een rugzakje op pad, zo gezegd zo gedaan.. nou dat was dus achteraf 1 van de beste zetten uit ons leven want het was dus een klim van een 20 minuutjes dacht dat ik dood ging ...HALVERWEGE!!!! dus meer dood dan levend boven aangekomen in een mega leuk gebeuren, eerst een vreselijke grote cervesa naar binnen gegoten.Toen onze boomhut in gereedheid gebracht zaten ongeveer 20m hoog in een boom 3 hangmatjes er in en een schitterend uitzicht over de jungle AMAZING! toen we de klamboes aan het ophangen waren kwamen de brulapen ons gezelschap houden heel leuk allemaal, daarna vanuit de bar van de zonsondergang genoten, was prachtig. savonds werd het er al drukker en was er groot feest daar nou ff te veel gefeest en goed laat in ons hangmatje. die dingen lagen alleen voor de meter niet, ja als je een lillieputter bent misschien maar voor ons drama.. paar uur later werden we al weer gewekt door de brulapen en konden we genieten van 1 van de mooiste uitzichten ooit!! lekker ontbeten en toch maar besloten om er geen nacht meer aan vast te plakken (wij zijn ook geen 18 meer zijn we achtergekomen) dus terug naar granada naar het hostelletje wat overigens een topstekkie was en flink bijgeslapen. nou mensen adios en tot de volgende

1. Lummie:
    11 januari 2016
    Man wat een belevenis nou geniet er nog maar van